شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تحویل بسته‌های عیدانه به خانوارهای نیازمند تهرانی

حوزه/ خانم نصراللهی با بیان اینکه کمک به نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی افراد صورت گیرد، گفت: با هدف محرومیت زدایی از خانواده های نیازمند و تقویت وضعیت معیشتی آنان، بسته های سبد کالا در بین خانوارهای نیازمند دانش آموزان تهرانی توزیع شد.

خانم رقیه نصراللهی از مبلغات مدارس امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه رسیدگی به حال محرومان از جمله وظایف روحانیت می باشد، اظهار داشت: در آستانه ماه رجب و با توجه به فرا رسیدن سال جدید و در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمات اجتماعی توسط روحانیت به مردم، جمعی از اولیاء و دانش آموزان دبستان هاجر 2 واقع در منطقه 9 تهران تعداد 25 سبد غذایی را در بین خانواده های نیازمند دانش آموزان توزیع کردند.

مبلغه طرح امین با بیان اینکه کمک به نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی افراد صورت گیرد، گفت: با هدف محرومیت زدایی از خانواده های نیازمند و تقویت وضعیت معیشتی آنان، بسته های سبد کالا در بین خانوارهای نیازمند دانش آموزان توزیع شد.

وی افزود: ارزش این بسته‌ها مجموعاً 40 میلیون ریال است و اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارنی، حبوبات، قند، چای، پوشاک و... را شامل می‌شود. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha