شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رهبرگفت: بهترین عیدی که مسؤولان می توانند به مردم بدهند خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه» در اصفهان ضمن اشاره به تقارن ایام نوروز با میلاد امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: با توجه به این تقارن، امسال سالی است که ما باید بیشتر به سیمای امیرالمومنین(ع) و دستوراتی که در باب انسان شناسی، خدمتگزاری، صله رحم و خدمت به بستگان دارند، توجه کنیم.

وی افزود: در کنار آن نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که علاوه بر مردم، مسؤولان نیز بر این مسئله اعتقاد داشته باشند که به ضعفا توجه نموده و با نگاه به زندگی امیرمومنان(ع) و سیره ایشان در تقسیم بیت المال در بین مردم به اجرای عدالت کمک نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر با بیان توصیه هایی به مسئولان در خصوص اجرای عدالت در جامعه، گفت: بحث آن است که اول دستگاه حاکمه و خادمان مردم به اصطلاح عدالتی را در جامعه برگزار کنند و کسانی که دستی بر بیت المال دارند بدانند که حق ضعیف، یتیم، معلول و خانواده شهید در آن زیاد است و دل خود را به این خوش نکنند که حاکم کشور اسلامی هستند بلکه به فکر مردم و مستضعفین و فقرا باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بهترین عیدی که مسئولان می توانند به مردم بدهند خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها است و مردم نیز به خصوص امسال که با میلادامیرمومنان(ع) تقارن دارد نسبت به ارحام توجه بیشتر داشته باشند و به خصوص در این ایام و در مسافرت ها امور شرعی و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha