پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه سازی

حوزه/عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با بیان اینکه خیرین می توانند از طریق یک کمپین کمک های مردمی را جمع آوری و در نهایت یک مدرسه با نام همان کمپین احداث کنند، گفت: جامعه فرهنگیان نیز می توانند مدرسه ای بسازند که هر کلاس به نام یک معلم باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، غلامرضا طاهری عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سرمایه گذاری خوبی از سوی خیرین در راستای ساخت مدرسه و خوابگاه در خراسان جنوبی انجام شده است و خیرین در تملک زمین برای آموزش و پرورش گام های موثری برداشته اند.

وی افزود: خیرین می توانند از طریق یک کمپین با حمایت ورزشکاران و هنرمندان و آموزش و پرورش، کمک های مردمی را جمع آوری و در نهایت یک مدرسه با نام همان کمپین احداث کنند.

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت نقش برنامه ماه عسل و صدا و سیما، عنوان کرد: در این برنامه در صورتی که محرومیت و نیاز به درستی معرفی شود، مردم نوع دوست ایران اسلامی برای رفع آن پای کار می آیند.

طاهری اضافه کرد: جامعه فرهنگیان نیز می توانند مدرسه ای بسازند که هر کلاس به نام یک معلم باشد و معلمان می توانند در این پروژه سرمایه گذاری کنند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید اطلاعات محروم ترین مدارس را به خیران بدهد تا کسانی که توانایی مالی دارند، مدرسه را با همکاران خود بسازند.

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، مدرسه یاوری و مدرسه سازی را دو برنامه خیران عنوان کرد و گفت: در مدرسه یاوری افراد با هزینه کم، وسایل گرمایشی، سرمایشی و تجهیزات مدارس و خدمات برای مناطق محروم را تقبل می کنند.

طاهری با بیان اینکه خراسان جنوبی قوی ترین فرهنگ را در زمینه وقف و مدرسه سازی دارد، خاطرنشان کرد: فرهنگ قوی وقف باید به همراه فرهنگ خیرین مدرسه سازی اطلاع رسانی شود، تا انگیزه ای برای افراد و خیران فراهم شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha