پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ملایی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند تمدن سازی انقلاب برای تحقق آرمان های بزرگ اساسی ابتدای انقلاب است.

حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با رهبری امام خمینی و همراهی مردم و پشتوانگی اقشار مختلف به پیروزی تاریخی رسید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پیروزی تاریخی که از صدر اسلام تا کنون آرزوی تمام دین مداران و اسلام مداران بود به تحقق پیوست و ۴۰ سال است که مردم باشکوه تر از سال قبل ۲۲ بهمن را جشن می گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی روحانیت را نقش محوری برای هدایت و پیشبرد گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: روحانیت به عنوان پیشگامان این نهضت بزرگ نقش بسزایی در گام اول و پیشبرد اهداف در گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب نشان داده اند دارد.

حجت الاسلام ملایی بابیان اینکه روحانیت در تمامی صحنه ها حضور دارند خاطرنشان کرد: در صحنه بودن روحانیت در تمامی جهات نشان از اهمیت جایگاه روحانیت در انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام دارد.

وی ادامه داد: دشمنان در این راه خیلی تلاش کردند که پایه های انقلاب را تضعیف کنند، اما تا زمانی که مردم این مرز بوم به خداوند امید دارند خیالات دشمنان محقق نخواهد شد، بلکه روزی فرا خواهد رسید که زمینه ساز نابودی خودشان فراهم خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیانیه گام دوم را تمدن سازی انقلاب اسلامی در جهان دانست و عنوان کرد: گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند تمدن سازی انقلاب برای تحقق آرمان های بزرگ ابتدای انقلاب است.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به جریان سازی گام دوم انقلاب تاکید کرد: از سطر سطر این بیانیه می شود کتاب ها و صحبت ها انجام داد که باید به خوبی هر کلمه از آن را درک کنیم تا در راستای هدفی که مشخص شده گام بر داریم.
انتهای پیام /ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha