جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسین نادعلی زاده

حوزه/ مسئول شورای ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، حجت‌الاسلام نادعلی زاده به‌عنوان امام جمعه جدید شهر راز منصوب شد.‌

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از انتصاب امام جمعه جدید شهر راز مرکز شهرستان مرزی و تلفیقی راز و جرگلان خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده را به‌عنوان امام جمعه جدید شهر راز در استان خراسان شمالی منصوب کرد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام نادعلی زاده در شهر راز جایگزین حجت‌الاسلام نایب علی نوروزی شده که از شهریورماه 92 تا حدود دو ماه پیش امامت جمعه این شهر را به عهده داشت، ادامه داد: حجت‌الاسلام نادعلی زاده هم پیش از این امام جمعه تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج بود.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام نادعلی زاده پیش از تصدی امامت جمعه تیتکانلو در شهرستان فاروج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راز و جرگلان، عضو بسیج طلاب و روحانیان شهرستان مانه و سملقان و امام جمعه موقت شهرستان راز و جرگلان بود و سابقه مطلوبی در این شهرستان دارد.

گفتنی است، در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری خطاب به حجت‌الاسلام نادعلی زاده، امام جمعه جدید راز ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام نایب علی نوروزی، امام جمعه سابق این شهر، آمده است: بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تأیید حضرت آقایان علماء اعلام ایدهم الله تعالی، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی به سمت امام جمعه شهر راز به مدت سه سال منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم اظهار امیدواری شده است که حجت‌الاسلام نادعلی زاده ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خون‌بار ملت شریف ایران دارند، آشنا ساخته و ضمن دعوت به وحدت و همبستگی، آن‌ها را از تفرقه و اختلاف بر حذر دارد.

این حکم می‌افزاید: امید است روحانیان معظم، اهالی محترم و ارگان‌ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته و همکاری لازم را در انجام هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در محل داشته باشند.

شایان ذکر است است، شهر مرزی راز مرکز شهرستان مرزی و تلفیقی راز و جرگلان در 140 کیلومتری شمال مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha