جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مردی با آرم نازیسم روبروی مسجدی در نیوزیلند پرسه می زد

حوزه/ مردی که با لباس دارای صلیب شکسته نازی ها روبروی مسجدی در پالمرستون نورث در نیوزیلند پرسه می زد، توسط پلیس شناسایی و محل را ترک کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff؛ مردی که لباسی با علامت صلیب شکسته نازی ها را پوشیده بود در اطراف یکی از مساجد شهر پالمرستون نورث در نیوزیلند دیده شده است.

پلیس این مرد را که بعد از ظهر دوشنبه در خارج از جاده منتهی به مرکز اسلامی نورث پالرمستون پرسه می زده شناسایی کرده؛ وی یک تیشرت قرمز روشن با علامت صلیب شکسته بر روی آن پوشیده است.

سخنوی پلیس اعلام کرده که هیچ واکنش جدی علیه این مرد انجام نگرفته و تنها پلیس محترمانه با وی صحبت کرده و از وی خواسته شده محل را ترک کند.

گفته می شود این مسجد در نیوزیلند از زمان حمله تروریستی در کرایست چرچ، شاهد سیل عزاداران بوده است.

در حمله تروریستی خونبار روز جمعه در مساجد کرایست چرچ، یک مهاجم نژادپرست حامی برتری سفیدپوستان، حداقل 50 نمازگزار از جمله یک کودک سه ساله را با شلیک گلوله کشت و ده ها تن دیگر را به شدت مجروح کرد.  در پی این واقعه تعداد زیادی از مردم از جمله مسلمانان به مراکز اسلامی سرزده و با گذاشتن دسته های گل و کارت های تسلیت، در روبروی درب مساجد، به قربانیان حادثه تلخ ادای احترام کرده اند.

از زمان این حمله تروریستی نیز مساجد سرتاسر نیوزیلند تحت نظارت نیروهای امنیتی پلیس مسلح قرار گرفته اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha