جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه نیوز

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از پایان ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در مساجد شهر یزد خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می توانند حضوری برای ثبت‌نام به مساجد میزبان اعتکاف مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام علی کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد گفت: مساجد استان یزد در رجب 1440 هجری قمری همچون سال‌های گذشته میزبان معتکفین در سراسر استان خواهد بود.

وی افزود: تاکنون پس از پایان مهلت ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف تعداد 836 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 243 نفر برادر و 593 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: 17 مسجد آمادگی خود را برای برگزاری اعتکاف امسال اعلام کرده بودند که بنابر تقارن این ایام با روزهای پایان سال 97 و آغاز 98 تنها شش مسجد در لیست ثبت‌نام اینترنتی قرار گرفت که مسجد ملااسماعیل مصلای نماز جمعه یزد به ثبت‌نام برادران اختصاص یافت.

وی ohxvkahk کرد: مساجد یعقوبی، اهرستان، 14 معصوم(ع) امام شهر، اعظم، قمر بنی‌هاشم(ع) خیرآباد در لیست ثبت‌نام اینترنتی خواهران قرار گرفت و هنوز پس از پایان ثبت‌نام به‌صورت حضوری نیز در این مساجد و سایر مساجدی که اعلام آمادگی کرده‌اند ادامه دارد.

برپایِه این گزارش، مراسم معنوی اعتکاف در روزهای 29 اسفند هم‌زمان با میلاد حضرت علی(ع) تا دوم فروردین 98 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha