پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: امروز وقت اختلاف نیست، زمان همدلی و یکرنگی است تا ان شاءالله به هدف اصلی که خدمت بهتر به انقلاب و مردم عزیز است برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در نشست ائمه جمعه استان با استاندار همدان، با تاکید بر لزوم وحدت در استان، گفت: باید به نحوی عمل کنیم که با برگزاری این جلسات زمینه گفت و گو بین مدیران ارشد استان را فراهم سازیم.

امام جمعه همدان ادامه داد: برگزاری جلساتی در سطح تخصصی قطعاً اثرات بسیاری زیادی برای پیشرفت استان و در نهایت رفاه مردم خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان آشنایی با برنامه ها و مشکلات استان را از دیگر نقاط قوت این جلسات عنوان کرد و گفت: هنگامی که با برنامه های استان آشنا شویم می توان با نقدهایی که وجود دارد کارها را هر چه بهتر پیش ببریم.

وی با تشکر از خدمات مهندس شاهرخی استاندار همدان یادآور شد: بحمدالله پیوند بسیار خوبی بین استاندار همدان که خود از خانواده روحانیت و از سادات هستند با روحانیون استان وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تاکید کرد: کار اجرایی، طبیعتش وجود اختلاف است، اما در کنار آن ما نیازمند به وحدت در استان، ان هم در بالاترین سطح ممکن هستیم چرا که همه در یک مسیر حرکت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: امروز وقت اختلاف نیست، زمان همدلی و یکرنگی است تا ان شاءالله به هدف اصلی که خدمت بهتر به انقلاب و مردم عزیز است برسیم.

امام جمعه همدان در پایان تصریح کرد: از خداوند برای همه عزیزان توفیق خدمت را خواستاریم چرا که این دعا بهترین دعا برای مدیران است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha