شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سنجری

حوزه/ امام جمعه سربیشه گفت: مسئولان باید برای تبیین مطالبات رهبری در گام دوم انقلاب به روزتر باشند و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی به چهل سالگی دوم برسد باید در بحث مبارزه با فساد، دشمن شناسی، بصیرت و تکیه و اعتماد به جوانان هوشیار باشیم.

حجت الاسلام سنجری، امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به نقشه های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال فتنه بودند اما به لطف الهی انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسید.

وی ادامه داد: علی رغم جنگ هشت ساله دفاع مقدس، فتنه 78 و فتنه 88 و بسیاری از توطئه‌های دیگر جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی را با اقتدار و عزت گرفته و وعده‌های استکبار جهانی در براندازی نظام اسلامی محقق نشده است.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه رهبری بر توجه به دستاوردهای انقلاب برای پیشبرد بیانیه گام دوم توجه می کنند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بر سبک زندگی اسلامی و تکیه مسئولان بر دستاوردهای انقلاب تاکید کردند.

حجت الاسلام سنجری هوشیاری مسئولان را برای تبیین فرمایشات رهبری لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به روزتر باشند و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی به چهل سالگی دوم برسد، باید در بحث مبارزه با فساد، دشمن شناسی، بصیرت و تکیه و اعتماد به جوانان هوشیار باشیم.

وی، عدالت گستری را یکی از شعارهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: عدالت گستری یعنی اینکه به محرومان و مستضعفان بیشتر توجه و رسیدگی شود و اگر این اتفاق افتاد ابزار از دست دشمنان گرفته می‌شود.

امام جمعه سربیشه با اشاره به مبارزه با فساد در جامعه برای حل مشکلات امروز عنوان کرد: یکی از راه‌های عدالت گستری، مبارزه با اشرافیت گری و اختلاس و فساد است.

حجت الاسلام سنجری ادامه داد: امیدواریم با مبارزه با فساد در آینده هیچ گونه تبعیض و فقری در کشور نداشته باشیم، چراکه بسیاری با اختلاس‌ها حق ضعفا و فقرا را ضایع می‌کنند.

وی گفت: جوانان می‌توانند سفیر انقلاب اسلامی باشند و باید تفکرات جهادی و انقلابی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha