جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم تجلیل از منتخبان جشنواره سراسری سرود نماز

حوزه/ مراسم تجلیل از منتخبان جشنواره سراسری سرود نماز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان قم و جمعی از مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مراسم تجلیل از شرکت‌کنندگان در جشنواره سراسری سرود نماز در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

این مراسم با شکوه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان نونهال مهد و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مراسم تجلیل از منتخبان جشنواره سراسری نماز به همت اداره کل امور طلاب و خانواده و به منظور قدردانی از تلاش کودکان و مربیان شرکت‌کننده در جشنواره سراسری نماز برگزار شد که  حضور مهمانان و جمعی از مسئولین بهزیستی و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام  زینت‌بخش این مراسم بود.

در این مراسم، محمد خامه یار  رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، خانم علیشیری معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی قم، خانم پورحسن از سازمان بهزیستی، خانم عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها، کارکنان روابط عمومی و دفتر برنامه و بودجه، سرپرست تشکیلات و روش‌ها، طلاب و کودکان مهد کودک جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند.

در ابتدای مراسم کلیپی از فعالیت‌های متنوع مهد  برای حضار پخش گردید که حاوی برنامه‌های فعلی مهدکودک بود؛ با این توضیح که این فعالیت‌ها به طور تخصصی و مدبرانه و مطابق با سلایق و خواسته‌های کودکان در سنین یک تا ۵ سال  است که ماحصل این فعالیت‌ها تلاش برای فراهم آوردن زمینه‌های شکوفایی استعداد و علاقه‌مندی‌های کودکان در زمینه‌های مختلف است.

خامه یار  رئیس ستاد اقامه نماز نیز با قدردانی از اقدامات مناسب برای برگزاری و شرکت در این جشنواره گفت: ظرفیت‌های بسیاری در مهدهای کودک وجود دارد که نباید از آن غافل بود و توسعه امر نماز از سنین کودکی بسیار تأثیرگذار و  نهادینه‌شدنی است.

در ادامه برنامه، کودکان سرودهای منتخب جشنواره و دکلمه‌های مرتبط با این موضوع را برای حضار خواندند.

در بخشی از این مراسم، خانم ازناوی رئیس مهدکودک گزارشی از روزهای آغازین شرکت کودکان در جشنواره و روند رسیدن این گروه تا مراحل کشوری  و در نهایت کسب مقام منتخب را بازگو کرد.

در ادامه کودکان لحظات شاد  و مفرحی را با مجری توانایِ کودک، جناب آقای سرلک سپری کردند.

در پایان ضمن پخش کلیپی از اجرای بی‌نظیر سرود منتخب جشنواره، از کلیه مربیان و کودکان شرکت‌کننده با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha