پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن خیلی تلاش می‌کند که ما هشت سال دفاع مقدس را فراموش کنیم، گفت: مرگ برای مسلمان پایان راه نیست.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن ارزیابی از حرکت راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور یک نمایش عظیم فرهنگی و رزمی است و به‌ویژه در عرصه جنگ نرم در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن خیلی تلاش می‌کند که ما هشت سال دفاع مقدس را فراموش کنیم و از یاد ببریم که در آن دوران چگونه اقتصادمان را اداره کردیم و اینکه می‌خواهد فراموش کنیم که فرهنگ ما در آن زمان چقدر غنی بود و جوانان ما در آن زمان چه خون‌هایی را اهدا کردند و چه فداکاری‌هایی را انجام دادند و چه جانفشانی‌هایی به خرج دادند که امروز انقلاب ما پا بگیرد و رشد کند و برسیم به این جایگاهی که یک کشور مقتدر و عزتمند بوده و در تمام تعاملات دنیا ما تأثیرگذار هستیم و جمهوری اسلامی ایران مقتدر و عزتمند است.

وی افزود: این اقتدار و عزت به آسانی به دست نیامده است و خون‌های زیادی، شهدای عزیز ما در این راه داده‌اند؛ حضور در این مناطق و حضور در این سرزمین باعث می‌شود که ما یاد بگیریم که دشمن این را نمی‌خواهد و هزینه زیادی را خرج می‌کند تا جوانان ما از این مناطق دور باشد.

امیر سرتیپ نصیرزاده خاطرنشان کرد: در بیانیه مقام معظم رهبری، گام دوم انقلاب را کاملاً وابسته به جوانان بیان فرموده‌اند و کاملاً به جوانان امیدوار هستند، این جوانان باید بیایند و الگو بگیرند از این جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس که چگونه کار و به چه شکلی عمل کردند تا انقلاب به این باشکوهی به راه خودش ادامه داده است.

وی گفت: ما هم در مجموعه خودمان در بخش‌های مختلف نیز در حال تلاش هستیم به‌ویژه در برگزاری یادمان‌ها و نمایشگاه‌ها و در راهی کردن فرزندان و جوانانمان به مناطق و همچنین میزبانی از زائران راهیان نور اقداماتی انجام داده‌ایم و به‌ویژه نمایشگاه بسیار خوبی را در دزفول داریم که دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن را به نمایش گذاشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال راهیان نور مبنی بر «ما پیروزیم» افزود: قطعاً ما در هر شرایطی پیروزیم و این را باور کنیم و به نصرت الهی امیدوار باشیم چون ما اعتقاداتی که داریم از عاشورا و کربلا و از امام حسین (ع) الگو می‌گیریم.

وی افزود: مرگ پایان راه نیست این اعتقاد بسیار بسیار پرمغزی است و دشمنان ما این اعتقاد را ندارند و مرگ را پایان راه می‌دانند و مرگ را برای خودشان شکست تصور می‌کنند، اما ما این دیدگاه را نداریم و راه شهادت همیشه باز است.

امیر سرتیپ نصیرزاده تصریح کرد: شهادت یک فلسفه پرباری در اعتقادات ما هست و به همین دلیل ما در هر شرایطی پیروز هستیم و بنابراین باید به تکلیف خود عمل کنیم و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و در مقابل دشمن مقاومت داشته باشیم و نتیجه را به خداوند متعال واگذار کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: من جوانان خوب و پرتلاشی در این کشور دیدم و واقعاً بسیار امیدوارم شدم و تازه متوجه شدم که مقام معظم رهبری چرا این‌قدر توصیه می‌کنند و این‌قدر به جوانان و آینده کشور امیدوار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha