پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آل هاشم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ضمن تاکید بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: ایجاد امید برای آینده کشور در دل مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی در کنار مراقبت و میدان دادن به این قشر و ترویج اخلاق و معنویت در جامعه را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم، شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مبلغین اعزامی و اعضای ستاد برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری استان آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک فرار رسیدن سال جدید، اظهار داشت: حضور روحانیون بومی و مبلغان غیربومی از حوزه علمیه قم در طرح آرامش بهاری، نشانگر توجه ویژه و تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی امامزاده ها محسوب می شود.

وی ابراز کرد: به اعتقاد من روحانیونی که با برنامه ریزی سازمان  اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه، مساجد و مراکز گردشگری و تفریحی حضور می یابند در جامعه به مراتب بیشتر از هر رویدادی اثرگذار هستند، چرا که آنها در راستای القای برنامه های فرهنگی با کودکان و نوجوان سرو کار دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی توجه به کودکان و نوجوانان را امری ضروری دانست و گفت:  در نماز جمعه، مساجد و تمامی برنامه‌ها بیشترین توجه را به نوجوانان و کودکان دارم، چرا که بسیار نتیجه‌بخش است، باید به این قشر از جامعه نگاه ویژه ای داشته باشیم تا در راستای ایرانی آباد گام های موفقی برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ضمن تاکید بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، یادآور شد: ایجاد امید برای آینده کشور در دل مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی در کنار مراقبت و میدان دادن به این قشر و ترویج اخلاق و معنویت در جامعه را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha