شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 486389
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
مراسم تکریم و معارفه فرماندار قم

حوزه/ رضا سیار از فرمانداری قم رفت و مرتضی حیدری فرماندار جدید قم شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» دکتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم تکریم و معارفه فرماندار قم، طی سخنانی فرمانداری را یکی از مهمترین مسئولیت های اجرایی در استان دانست و اظهار داشت: سمت فرمانداری در قم به دلیل تک شهرستان بودن در مقایسه با سایر شهرستان های کشور از جایگاه خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد.

 

سرمست همچنین با بیان اینکه فرماندار قم مسئولیت خطیر و سنگینی برعهده دارد، افزود: بخش عمده ای از امور استان از طریق فرمانداری انجام می شود، از این رو اعضای شورای تامین نیز وظایف مهمی را باید انجام دهند، چرا که دشمنان حساب ویژه و جداگانه ای را برای قم باز کردند، تا با سوءاستفاده از هرگونه غفلت مسئولان خدشه ای را به این استان وارد کنند.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه توفیقات در مدیریت استان قم نتیجه ی همکاری و تعامل همه ی مجموعه ها بوده است گفت: در حوزه ی سیاسی امنیتی و برگزاری راهپیمایی ها و مدیریت تجمعات اقدامات خوبی در شهرستان قم صورت گرفته است.

سرمست بیان کرد: سیار جزء مدیران میدانی و از مسئولان پرتلاش استان قم بوده است و از تجربیات فرماندار سابق قم در پیشبرد اهداف استان استفاده خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان در پایان سخنان خود اظهار کرد: مسئولیت ها به هیچ وجه ابدی نیست، ولی چقدر خوب است وقتی فردی مسئولیت خود را واگذار می کند، این کار را با فراغ بال و آسودگی خاطر انجام دهد.

 

در این مراسم رضا سیار فرماندار سابق قم گزارشی از فعالیت های فرمانداری قم در دوران تصدی گری خود ارائه کرد.

 

فرماندار جدید قم نیز با بیان اینکه قم در سطح ملی و جهانی تراز بالایی دارد، گفت: مردم قم در قرن گذشته و حال تنها مردمانی در عرصه گیتی هستند، که دروازه های پیشرفت و تمدن را تحت لوای اسلام به روی جهانیان باز کردند.

مرتضی حیدری فرماندار جدید قم در این جلسه برنامه های خود برای مدیریت شهر قم را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha