پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار یعقوب سلیمانی ، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج

حوزه/ فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، با تأکید بر لزوم حمایت از جوانان در جنگ نابرابر فرهنگی، گفت: راهیان نور رمز پیروزی انقلاب در نبرد پیش روست.

سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، با اشاره به حضور گسترده جوانان در مناطق عملیاتی، اظهارداشت: در دفاع مقدس با اعتماد به جوانان توانستیم بر استکبار جهانی پیروز شویم و امروز نیز نسل جوان مقابل جنگ نرم فرهنگی دشمن ایستاده و باید از آنان حمایت کرد.

وی با بیان اینکه اکثر شهدا در دفاع مقدس از جوانان هستند، گفت: آمار شهدای دفاع مقدس نشان می‌دهد روحیه شهادت‌طلبی در جوانان موج می‌زند و این روحیه تا به امروز نیز استمرار داشته است.

سردار سلیمانی، بیان کرد: اعتماد به جوانان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است که باید بستر حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی را فراهم کرد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، سردار سلیمانی، با بیان اینکه هر ساله به تعداد زائرین راهیان نور افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور جوانان در این مناطق مقدس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند؛ از این رو بر همه مسئولان و متولیان فرض واجب است که در راستای مقابله با هجمه‌های دشمنان، تلاش کنند.

سردار سلیمانی، در پایان با تأکید بر الگوبرداری نسل جوان از سیره فرماندهان دفاع مقدس، گفت: مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، مسیر پیروزی را برای انقلاب هموار می‌کند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha