جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: مسئولان باید بگویند که دلیل صف های طولانی برای ارزاق اصلی مردمی که در تمام صحنه های حضور حداکثری داشته اند و با تمام وجود برای انقلاب به میدان آمده اند، چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در دیدار طلاب همدانی با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تشکر از زحمات آیت الله طه محمدی، گفت: هفته گذشته این جمع با حضور در همین دفتر از زحمات 15 ساله نماینده سابق ولی فقیه در استان در حد توان تشکر به عمل آوردند، امروز نیز با حضور با نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان حجت الاسلام و المسلمین شعبانی بیعت خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همه مدیران باید در تمام کارها خداوند را مدنظر داشته باشند، افزود: همه این رفت و آمدها و پست و مقام ها برای این است که محوریت خداوند در امور را فراموش نکنیم.

وی تاکید کرد: ما باید این مطلب را اول از خودمان شروع کنیم و سپس به دیگران نیز گوش زد کنیم که اصل همه چیز در این است که خداوند را محور این جهان بدانیم و دراین جهت گام برداریم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، افزود: امام علی (ع) الگویی کامل برای همه مدیران است، چرا که کارها زمانی که در همه ابعاد در راه رضای خدا انجام شود انسان به بالاترین جایگاه ها خواهد رسید.

وی به تشریح برنامه های حوزه علمیه استان پرداخت و گفت: استان همدان دارای 15 مدرسه است که در دو مدرسه آن تا پایه 10 تدریس می شود و همه این مراکز در خدمت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان خواهند بود.

وی یادآور شد: درخواست ما از ائمه جمعه استان این است که در خطبه هایی که بعد از سخنرانی های رهبری ایراد می کنند به آنچه که حضرت آقا به عنوان دستورالعمل ابلاغ می کنند، بدون هیچ ملاحظه ای در خطبه ها به صورت مفصل به آن بپردازند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه دنباله روی از مقام معظم رهبری وظیفه شرعی همه ما است، اظهار داشت: حضرت آقا بر موضوع حوزه انقلابی بسیار تاکید دارند و این وظیفه ماست که بیانات رهبری معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

وی، توجه به مساله معیشت مردم را از موضوعات مهم و خواسته اصلی مردم و نمایندگان خبرگان دانست و بیان داشت: از نماینده ولی فقیه در استان می خواهیم در مواردی که مربوط به معیشت و رفاه مردم می شود ورود کنند و از مسئولان جواب بخواهند.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: مسئولان باید بگویند که دلیل صف های طولانی برای ارزاق اصلی مردمی که در تمام صحنه های حضور حداکثری داشته اند و با تمام وجود برای انقلاب به میدان آمده اند، چیست؟

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه مردم همدان مدت ها است چشم انتظار دیدن آیت الله العظمی نوری همدانی هستند، یادآور شد: امیدواریم در صورت امکان این مرجع عالیقدر در تابستان سال 98 به همدان تشریف بیاورند و در خدمت ایشان باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha