سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه بهترین حالات، عبودیت، رفع گرفتاری مردم و امر به خوبی و نهی از پلیدی هاست، گفت: رفع فساد و گره گشایی از مشکلات مردم و حفظ شئونات خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به شمار می‌رود که در جوار حضرت رضا(ع) باید آن را از پروردگار بخواهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ویژه برنامه تحول سال نو حرم مطهر رضوی، ضمن خوش‌آمدگویی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام علی(ع) و فرا رسیدن عید نوروز، گفت: ماه رجب ریسمانی الهی بین بندگان و خالق هستی است، مؤمنان در این ماه مبارک با طاعت و عبودیت خداوند متعال جزو رجبیون خواهند شد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: گردش زمین به دور خورشید و تحویل سال نو از قدرت لایزال الهی است، باید از خداوند بخواهیم اگر در سال گذشته کجی و آلودگی در کار ما بود، در سال 98 آن را برطرف کرده و به مقام احسن حالات دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین حالات، عبودیت، رفع گرفتاری مردم و امر به خوبی و نهی از پلیدی هاست، گفت: رفع فساد و گره گشایی از مشکلات مردم و حفظ شئونات خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به شمار می‌رود که در جوار حضرت رضا(ع) باید آن را از پروردگار بخواهیم.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان گفت: بهترین حالات توجه به زندگی محرومان، نیازمندان و فقرا و زمانی است که لبخند و تبسمی بر لبنان یتیمی نقش می‌بندد و گره‌ای از زندگی او گشوده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha