سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 486431
۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
پیام تبریک ائمه جمعه آذربایجانغربی

حوزه / دو تن از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی به مناسبت حلول سال جدید پیام تبریک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی برخی از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه‌ای عید نوروز را به مردم آذربایجان‌غربی تبریک گفتند.

متن پیام‌ها به شرح ذیل است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

ألسّلامُ علی ربیعُ الانام و نضرة الایام

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن است.

اینجانب ضمن تبریک به همه مردم عزیز به‌ویژه به خانواده معظم شهداء و ایثارگران و آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به ویژه مردم شریف شوط مسئلت دارم.

 امید است با  استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در سال "رونق_تولید"موفق و موید باشید.

والسلام علیکم

محمد رضا جباری امام جمعه شهرستان شوط

متن پیام تبریک حجت الاسلام برادری امام جمعه شهرستان تکاب

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

شروع سال جدید شمسی که مقارن شده است با ایام ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام، بر همه همشهریان عزیز مبارک باد.

در فصلی که با آمدن بهار، طبیعت جان تازه ای می گیرد، ماه رجب نیز علاقمندان به تغییر را در مسیر نو شدن معنوی قرار داده است، تقارن بهار طبیعت و معنویت شروعی بسیار زیبا و دوست داشتنی را رقم زده است که شادی جان را با طراوت جسم عجین ساخته و انسان را برای پروازی سبک تر، مهیا می سازد.

سال ۹۷ سالی پر از اتفاقات تلخ و شیرین بود و مردم عزیز ایران در کنار هم تلخی ها را تحمل و شیرنی ها را تقسیم کردند و سال ۹۸ را با امید آغاز می کنند.

اینجانب به نوبه خودم از همه عزیزانی که برای آبادانی تکاب تلاش کردند، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در سال پیش رو نیز با اتحاد و یکدلی بیشتر و با توجه بهتر و بیشتر مسئولین محترم، علی الخصوص مسئولین استانی، تکاب عزیز با سرعتی مناسب تر در مسیر توسعه قدم برداشته و کمبودها و عقب ماندگی ها را کنار بزند و مردم شایسته و لایق خویش را با پیشرفت‌هایش مفتخر سازد.

امیدوارم با مطالبه گری عمومی در فضایی آکنده از خیرخواهی و ادب و پیگیری مجدانه مسئولان محترم اجرایی، شهر ثروتمند تکاب برچسب تحقیرآمیز محرومیت را از خود جدا کرده و زیبایی ظاهری و پیشرفت را نیز مثل زیبائی هایی نظیر همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف، قدمت و تمدن چند هزار ساله و فرهنگ دینی و نجابت مردمانش، برای همگان بنمایاند.

ان شاءالله.

عیسی برادری  امام جمعه شهرستان تکاب

پیام تبریک امام جمعه شهرستان پلدشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 و منها خلقناکم و فیها نعیدکم و منها نخرجکم تاره اخری.  سوره طه آیه۵۵

ما شما را از زمین آفریدیم و بدان باز می‌گردانیم و بار دیگر شمارو از آن بیرون می‌آوریم.

حلول سال نو و اعجاز بهار طبیعت که شیرینی وصال و رحمت الهی و تجدید حیات طبیعت هست که امسال سرشار از عطر ولادت با سعادت مولی الموحدین مولود کعبه امیر مومنان علی علیه السلام در ایام رجب المرجب قرین گشته است‌،که تقارن سال جدید با این ایام نورانی نوید بخش سالی پر خیر و برکت به همراه عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام می باشد.

سال جدید و ایام ولادت امیر مومنان علی علیه السلام و روز پدر و عید مبعث را به تمامی مردم نجیب و عزیز شهرستان پلدشت تبریک گفته امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)در ماه رجب و سال جدید و همه ایام پیش رو سرشار از عزت و سلامتی و موفقیت همراه بندگی به شما اهالی محترم باشد.

امید است آحاد مختلف مردم عزیز و بالاخص مسئولین با نصب العین قرار دادن پیام نوروزی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید ملی که کلید حل مشکلات اقتصادی است با همدلی و وحدت رویه زمینه تلاش در رونق تولید ملی و پیشرفت و ترقی کشور عزیزمان را  فراهم آورند.

و من الله التوفیق

وحید طالبی‌ امام جمعه شهرستان پلدشت

متن پیام تبریک امام جمعه شهرستان ماکو به مناسبت عید نوروز:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال. اللّهُمَّ اهدِنا هُدَی المُهتَدین وَارزُقنَا اجتِهادَ المُجتَهِدین.

فرارسیدن عید نوروز را که سر آغاز تحول در جهان بیرون و درون و تجلّی بخش قدرت آفرینش گری خدای تحول آفرین است به محضر مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ماکو و بویژه به خانواده های عزتمند و سر افراز شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای بزرگ و مهربان می خواهم سال جدید را سال پایان انتظار و سال ظهور امام بهار آفرین هستی، حضرت ولی عصر (عج) قرار دهد.

تحویل هر سال جدید شمسی فرصتی است که انسان به تحول درونی و اصلاح امور روحی، معنوی، فکری و مادی خود بپردازد.

توصیه و سفارش اینجانب به همه مردم شهرستان ماکو، جوانان عزیز و مسئولین محترم در  سال جدید این است که مانند بهار که فصل روییدن و شکفتن است، این بهار  انسان را نیز باید به تدبر، تفکر، تامل وا دارد و با زدودن زنگار کهنگی از دلها و آراستن آن به همه ی خوبی ها و نیکی ها، به پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان کمک نمائیم.

در پایان به روح مطهر امام راحل (ره) و به روح علمای این شهرستان به ارواح پاک شهیدان بهار آفرینمان درود و سلام و صلوات هدیه می کنیم و برای ملت سرافراز ایران اسلامی سر بلندی، عزت و تعالی روز افزون و برای ملت های به پاخاسته مسلمان پیروزی و نصرت الهی و برای ظالمان و مستکبران شکست و اضمحلال و فروپاشی آرزو می‌نماییم.

سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha