پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلیمن پاکستان:

حوزه/ سید ناصر شیرازی گفت: قدرت های غربی از افزایش نفوذ اسلام در این کشوره نگران شده اند و برای جلوگیری از این نفوذ، با ساماندهی گروه های افراطی و تروریستی مانند داعش و القاعده تلاش کردند که چهره اسلام را وارونه نشان دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بیست و دومین کنفرانس سالانه الزهراء توسط شعبه بانوان مجلس وحدت مسلمین در مدرسه بنت الهدی در بهمبروت سیدان برگزار شد۔

سید ناصرشیرازی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلیمن در سخنرانی خود در این کنفرانس گفت: قدرت های غربی از افزایش نفوذ اسلام در این کشوره نگران شده و برای جلوگیری از این نفوذ، با ساماندهی گروه های افراطی و تروریستی مانند داعش و القاعده تلاش کردند که چهره اسلام را وارونه نشان دهند، اما در این کار ناموفق بودند و امروز اسلام در کشور های غربی درحال گسترش است.

وی  افزود: اسلام به زن احترام قایل است در حالی که غرب بنام آزادی از زنان بهره برداری می کند و آنان را از مقام و جایگاهی که خداوند به آنان داده است منحرف کرده و با سردادن شعارهایی مانند "بدن من اختیار من" زن را به مرحله هبوط و ذلت کشانده است و در روز جهانی زن با انحراف از مسایل اصلی زنان به مبارزه حقوق زنان ضربه زدند.

لطاسب ستی نماینده مردم مری در پارلمان پنجاب هم گفت که حضرت زهراء (س) برای زنان بهترین الگو و اسوه است و زنان با عمل به سیره آن بانوی دو عالم می توانند به سعادت دنیوی واخروی نایل شوند.

 وی از مردم منطقه بهمبروت سیدان به خاطر حمایت آنان در انتخابات سال گذشته از آنان تشکر کرد و به مردم اطمینان داد که در حلّ مسایل آنان کوتاهی نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha