پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری نام «رونق تولید» را فرصتی برای رشد و بالندگی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، پیش از ظهر امروز و در حاشیه حضور در جمع معتکفین شهرهای مازندران ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز  سال ۱۳۹۸، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه جامعه در گرو تلاش مضاعف و همت مضاعف همه ارکان کشور است و با کار مجاهدانه و بی وقفه می توان از تمام مشکلات و سختی ها عبور کرد و این وعده و نصرت الهی است.

وی در ادامه با قرائت بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در باب اقتصاد مقاومتی، افزود؛ رونق تولید یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است که باید در این بخش برنامه ریزی و هدف گذاری داشت و در سال جدید می شود با رونق تولید در رفع بسیاری از معضلات اجتماعی مانند بیکاری و بسیاری از حوزه ها مانند  اشتغال و ازدواج اثر گذار بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به انتخاب رونق تولید به عنوان شعار سال از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب، تصریح کرد: امروز در  فضای کسب و کار کشور، امنیت شغلی و رفاه و معیشت مردم  و توجه به تولید ملی و رونق آن دچار مشکلاتی هستیم و امیدواریم با حمایت های دولت و تلاش مجاهدانه و بی وقفه همه مردم عزیز ایران اسلامی از این مشکلات هم عبور کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به  اهمیت توسعه سرمایه گذاری و توجه به بخش خصوصی اشاره و تاکید کرد: فرصت های اقتصادی کشور  و وجود منابع انسانی جوان و نخبه و  ظرفیت های بسیار عظیم میهن اسلامی می تواند جایگاه ایران عزیز را در حوزه اقتصاد و علم ارتقاء بخشد و باید از محرکه ها و مولفه های اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته بهره برادری کرد.

حجت الاسلام شکریان امیری، رونق تولید را زمینه رونق اشتغال و اقتصاد در کشور دانست و خاطر نشان کرد: حلقه مفقوده اقتصاد کشور رونق تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است  و همه باید در تحقق شعار سال رهبری معظم انقلاب (رونق تولید ) تلاش کنیم.

وی در پایان  رونق چرخه اقتصادی در کشور را در گرو حمایت از تولید دانست و بیان داشت: کلید همه مشکلات کشور در درون کشور است و می توان از سند جامع اقتصاد مقاومتی در تحقق رونق تولید بهره گرفت و حتی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه را حل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha