سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق کالا عامل اصلی ضربه زدن به کالای ایرانی و تولید داخل است که باید با آن به صورت جدی مقابله کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد : رونق تولید بدون همکاری همه نهاد ها ، سازمان ها دولتی و خصوصی و قوای سه گانه محقق نمی شود.

وی با انتقاد از عملکرد مجلس و دولت در سال 97، بیان داشت: مجلس و دولت در سال 97 نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین  ذوالنوری با بیان این که حمایت از تولید داخل باید در عمل اثبات شود، تاکید کرد: آن طوری که در تزار انقلاب و مقام معظم رهبری بود در سال 97 از کالای ایرانی حمایت نشد.

وی قاچاق را عامل اصلی ضربه زدن به کالای ایرانی و تولید داخل برشمرد و  ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل یک الزاماتی لازم دارد که یکی از آن ها مبارزه با قاچاق کالا است در حالی که ما در سال 97 شاهد قاچاق دوطرفه بودیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در سال 97 خاطر نشان کرد: معتقدم دولت با افزایش قیمت ارز ضربه ای مهلکی به اقتصاد کشور زد و تولید داخل را با مشکلات جدی روبرو کرد.

وی افزود: برخی از مردم حتی در اظهار نظرهای خود می گویند اگر دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان این که ریشه  بسیاری از مشکلات فعلی، داخلی است، گفت: تمامی مشکلات فعلی کشور را می توان اداره کرد تا این اتفاقات نیفتد در این میان می تواند بخشی از مشکلات، عامل بیرونی داشته باشد که در این صورت مجلس و دولت می توانستند در برابر آن به خوبی عمل بکنند که متاسفانه این کار را به خوبی انجام ندادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha