پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سفر راهیان نور پر از زیبایی است

حوزه/ خواهر شهیدان طریقی، با انتقاد از بی‌مهری برخی از مردم به خانواده‌های شهدا، گفت: مادرم به خاطر علاقه زیادی که به برادرانم داشت، بعد از شهادت برادرانم تحمل داغشان را نداشت و معلول شد.

معصومه طریقی، خواهر شهیدان حسین‌علی و کمیل طریقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه دختران جوان باید به حفظ حجاب اهمیت دهند گفت: دختران جوان باید بدانند حفظ حجاب وصیت شهداست و بی‌حجابی جواب خون شهیدان نیست!

وی، با بیان اینکه یکی از برادرانش در سال 84 و برادر دیگرش در سال 87 به دست اشرار به شهادت رسیدند، افزود: ساده زیستی، خوش‌اخلاقی و شوخ‌طبعی از بارزترین خصوصیات اخلاقی برادرانم بود؛ آن‌ها ولایتمدار بودند و برای اینکه سخن امامشان زمین نماند از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی در راه انقلاب دریغ نمی‌کردند.

خواهر شهیدان طریقی، با انتقاد از  بی‌مهری برخی از مردم به خانواده‌های شهدا، گفت: مادرم به خاطر علاقه زیادی که به برادرانم داشت، بعد از شهادت برادرانم تحمل داغشان را نداشت و معلول شد.

وی، اردوهای راهیان نور را بسیار مؤثر  دانست و گفت: هر بار که در سفر معنوی راهیان نور شرکت می‌کنم گویا برای بار اول است به این مناطق می‌آیم و هیچ‌گاه برایم تکراری نیست، بلکه این سفر پر از زیبایی است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha