پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انسان با دیدن صف های طولانی تهیه گوشت و مرغ و ارزاق ضروری مردم، واقعا خجالت زده می شود، چرا که وضعیت فعلی شایسته مردم ما نیست و در هر شرایطی باید شأن آنها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته در مسجد روستای بهادربیگ با تشکر از مردم این روستا، گفت: باعث افتخار من است که در روستایی به دنیا آمده ام که دارای شهدا، بسیجیان، طلاب و بزرگان بسیاری است.

وی افزود: اهالی این روستا از همان دوران انقلاب تا به امروز با حضور خود در تمام صحنه ها نشان داده اند که حامی انقلاب بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آنچه از محل زندگی مقام معظم رهبری قابل برداشت بود، چیزی جز زهد و تقوا و بزرگواری نبود.

وی ادامه داد: در این دیدار که به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب شرف یاب شدم، معظم له بسیار تاکید بر خدمت به مردم داشتند و در کنار آن هم تعریف از استان و مردم همدان بود که از آنها به عنوان انسان هایی با ریشه و با تقوا یاد کردند.

امام جمعه همدان، ارزش افراد را در میزان خدمت به مردم دانست و گفت: مناصب و مقام ها بالا برنده ارزش انسان ها نخواهد بود، بلکه صرفا ارزش هر شخصی در این است که در زمان حضور خود در هر جایگاهی آیا به مردم خدمت کرده است یا خیر.

وی یادآور شد: در این 40 سال افراد بسیاری به عنوان مسئول آمده اند، اما امروز حتی نامی هم از آنها برده نمی شود، چرا که اگر کسی هدفش خدمت باشد همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند و در غیر این صورت فراموش خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، بهترین حکومت ها را حکومتی دانست که به مردم خدمت کند و اظهار داشت: ما خود را خادمان ملت می دانیم و موظف هستیم که در مسیر خدمت به مردم همان طور که دین ما و پیامبر ما دستور داده است قدم برداریم.

وی، مشکلات موجود را حل شدنی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که کارهای خوبی در حال انجام است، بنابراین مسئولان باید به نحوی عمل کنند که مردم حل شدن مشکلات را احساس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: بر اساس آمار موجود در استان 19 هزار شغل ایجاد شده است، اما شاید این مطلب با آنچه در کوچه ها و خیابان ها می بینیم و می شنویم همخوانی نداشته باشد، پس در این جا لزوم محسوس بودن این موارد برای مردم خود را به خوبی نشان می دهد.

وی تاکید کرد: انسان با دیدن صف های طولانی تهیه گوشت و مرغ و ارزاق ضروری مردم واقعا خجالت می کشد، چرا که وضعیت فعلی شایسته مردم ما نیست و در هر شرایطی باید شأن آنها حفظ شود.

امام جمعه همدان با بیان این که مردم در همه صحنه ها همیشه حضور داشته اند، یادآور شد: مردمی که با وجود همه مشکلات بازهم هر جا که نیازی به حضور انها است به وظیفه انقلابی خود عمل می کنند باید احترام انها حفظ شود.

وی مطالبه گری از مسئولان را یکی از وظایف نمایندگان ولی فقیه در استان ها عنوان کرد و گفت: نمایندگی ولی فقیه کار اقتصادی انجام نمی دهد و تنها به عنوان مطالبه گری از مسئولان حرف مردم عزیز را باید به مدیران برساند و از آنها جواب بخواهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha