چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب الله شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با حضور در روستای بهادربیگ، مورد استقبال گرم اهالی این روستا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام حمید افتخاری امام جمعه صالح آباد، شب گذشته در مراسم استقبال از نماینده ولی فقیه در روستای بهادربیگ، گفت: مردم با حضور خود و حمایت از حجت الاسلام و المسلمین شعبانی قدردان حضور ایشان هستند.

این استاد حوزه تاکید کرد: حجت الاسلام و المسلمین شعبانی نه تنها باعث افتخار روستا و استان، بلکه یکی از افتخارات کشور هستند و باید از توان علمی او بهترین استفاده را ببریم.

وی با بیان این که مراسم استقبال از نماینده رهبر معظم انقلاب در استان در روستای بهادربیگ بسیار باشکوه بود، تصریح کرد: مردم بهادربیگ این روز را به عنوان یک روز پر افتخار در تاریخ روستا ثبت کردند.

حجت الاسلام افتخاری در پایان به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: هر کس یک عالم دینی را اکرام کند همانند آن است که پیامبر گرامی اسلام(ص) را احترام کرده و ایشان را ستایش می کند.

وی یادآور شد: درست است که این استقبال برای حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بوده است، اما اصل برنامه تجلیل از مقام روحانیت و جایگاه دانش و فضیلت می باشد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در روستای بهادربیگ به دنیا آمده و تا قبل از ورود به حوزه در این روستا زندگی می کرده و امروز پس از حضور در مزار شهدا و مزار پدرشان مورد استقبال گرم مردم این روستا قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha