جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: مسئولان به جای دل بستن به وعده های اروپایی ها، تلاش کنند تا رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید به طور کامل محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در بازدید از فعالیت های تبلیغی مبلغان در غرب استان، در جمع خبرنگاران به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «رونق تولید» اشاره کرد و گفت: همه بخش های کشور باید برای تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند.

وی با بیان این که متأسفانه در سال گذشته به دلیل تشدید تحریم ها و همچنین عدم مدیریت صحیح شاهد بروز مشکلات اقتصادی در کشور بودیم، خاطرنشان کرد: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: مسئولان به جای دل بستن به وعده های اروپایی ها، تلاش کنند تا رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید به طور کامل محقق شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها مسیر حرکت مسئولان را در آن سال مشخص می کنند، بیان داشت: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور حتم رشد و تعالی کشور را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه به دلیل عدم حمایت از تولید ملی شاهد گسترش بیکاری و بروز مشکلات اقتصادی در داخل کشور هستیم، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی موجب رونق اقتصادی و کاهش وابستگی کشور خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره بهترین راه حل و مسیر را برای مشکلات کشور پیشنهاد می کنند، بیان داشت: در موضوع اقتصاد مقاومتی اگر تلاش مسئولان بیشتر بود امروز شاهد رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم های دشمنان علیه ملت ایران یک فرصت است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل در تلاش هستند این تحریم ها را یک تهدید جدی علیه کشور متصور شوند، این در حالی است که در بستر همین تحریم ها کشور در بخش های مختلف می تواند به خودکفایی برسد.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود استقرار مبلغان دینی و گروه های تبلیغی در مناطق آسیب پذیر و گردشگر پذیر استان خبر داد و گفت: این مبلغان و گروه های تبلیغی تا پایان تعطیلات نوروز به فعالیت های تبلیغی خود ادامه خواهند داد.

وی، اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، بیان احکام مسافر و اجرای برنامه های متنوع دینی و فرهنگی را از جمله مهم ترین برنامه های مبلغان دینی در مناطق استقرار خود دانست و افزود: حضور گسترده مبلغان دینی در مناطق آسیب پذیر می تواند موجب بروز کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha