چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 486549
۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
سیل استان گلستان

حوزه/ پویش «نوزاد گلستانی» در راستای کمک به مردم سیل زده استان گلستان به ویژه نوزادان و کودکان توسط جوانان انقلابی شهرستان کاشان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان،  سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه شهرستان، از مردم دیار دارالمومنین به ویژه بسیجیان درخواست کرد که به یاری مردم سیل زده استان گلستان بشتابند و در «پویش نوزاد گلستانی» شرکت کنند.

 به نام خدا

مردم عزیز دارالمومنین کاشان، بسیجیان محترم سلام علیکم

پیرو تماس تلفنی اینجانب با یکی از مسئولین سپاه استان گلستان و اعلام آمادگی جهت مساعدت، ایشان اعلام کرد اقلام زیادی از جمله پتو، لباس، خشکبار، کنسرو، آب معدنی و وجه نقد می باشد، اما تاکید داشت آنچه فعلا و عاجلا مورد نیاز مردم سیل زده استان گلستان و مخصوصا نوزادان می باشد و در استان گلستان کمیاب شده است، شیرخشک و پوشک بچه است. که قرار شد ان شاءالله توسط مردم کاشان در حد امکان تهیه و ارسال گردد.

در همین راستا پویش نوزاد گلستانی توسط جوانان انقلابی شهرستان کاشان به راه افتاده تا ان شاءالله بتوانیم اقلام زیر را فوراً تهیه و بهدست مردم استان گلستان برسانیم:

1. هزار قوطی شیر خشک

۲. هزار بسته پوشک مای بیبی

افرادی که تمایل به مساعدت جهت تهیه اقلام فوق دارند، وجه نقد یا خود اقلام را به رده های بسیج در سطح شهرستان تحویل نمایند.

با تشکر و دعای خیر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان

برادر شما مرتضی عمومهدی    

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha