جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم تحویل سال نو در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ آستان قدسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها در اقدامی به‌منظور استفاده بهتر و بیشتر زائران در نوروز ۹۸، تور حرم شناسی و شخصیت شناسی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ویژه برنامه «حرم شناسی» و «شخصیت شناسی» بانوی کریمه اهل‌بیت علیهمالسلام همه‌روزه در ایام نوروز ۱۳۹۸ میزبان علاقه‌مندان و زائران این آستان قدسی است.

بر اساس این گزارش: حرم مطهر به‌منظور معرفی اماکن حرم مطهر، شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام، آشنایی با بزرگان و علمای مدفون در حرم، آگاهی نسبت به اماکن و معماری آستان مقدس همه‌روزه به‌صورت گروهی تور حرم شناسی را برای زائران فاطمی تدارک دیده است.

بر اساس این خبر: زمان تور حرم شناسی همه‌روزه صبح‌ها ساعت ۱۰ الی ۱۱ و عصرها ساعت ۱۷ الی ۱۹ است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این تور همه‌روزه ساعت ۱۰ و ۱۷ جنب محراب صحن حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تجمع و به کاروان حرم شناسی بپیوندند.

گفتنی است: زمان و مکان تجمع تور شخصیت شناسی حرم مطهر به ترتیب صبح‌ها ساعت ۱۱ الی ۱۲ و در نوبت عصر ساعت ۱۸ الی ۱۹ است این در حالی است که مکان تجمع این تور صحن حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف -درب ۱۶ – سالن امام خامنه‌ای اعلام شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha