پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مناطق سیل زده در گستان

حوزه/مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای کمک به سیل زدگان استان گلستان در پایگاه های بسیج مساجد و محلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، جبار دوست محمدی، با بیان اینکه با توجه به سیل اخیر در استان گلستان و در جهت کمک به این عزیزان، سپاه استان سمنان فعالیت خود را آغاز و پنج دستگاه کامیون و یک نانوایی سیار را به این مناطق اعزام کرد، افزود: شماره حساب ۲۳۱۰۴۲۱۶۴۸۶۵۴ بانک انصار به نام قرارگاه خیرین سازندگی و محرومیت زدایی سمنان آماده دریافت کمک های نقدی هموطنان عزیز در سراسر استان سمنان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در سراسر استان پایگاه های بسیج مساجد و محلات نیز آماده دریافت کمک های غیرنقدی هستند که بیشترین نیاز پتو و موادغذایی کنسروی برای مردم مناطق سیل زده می باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با درخواست از عموم مردم برای کمک به هموطنان در استان های سیل زده بویژه استان همسایه گلستان تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن کمک های هم استانی های عزیز را به مناطق سیل زده ارسال نماییم و دست یاری و همراهی به سوی همه عزیزان در این ایام نوروز برای کمک داریم.

لازم به ذکر است در آستانه سال نو و بارش رحمت الهی در استان های مختلف سیل در بخشی از استان های مازندران و گلستان باعث ویرانی و گرفتار شدن مردم در سیل شده است و کمک های نهادها و ارگان های مختلف ادامه دارد اما کمک همه مردم ایران اسلامی در این مسیر در جهت کم‌کردن آلام مردم و خدمت رسانی در ایام نوروز و شاد کردن دل هموطنان ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha