جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور لبنان

حوزه/ شیخ علی یاسین رئیس انجمن علمای صور در لبنان طی سخنانی اشاره کرد: سفر مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا به لبنان و موضع گیری های اهانت آمیز وی به عرب و مسلمانان زمینه را برای اجبار لبنان به کوتاهی در قبال ثروت های ملی خود آماده می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی یاسین رئیس انجمن علمای صور در لبنان طی سخنانی اشاره کرد: سفر مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا به لبنان و موضع گیری های اهانت آمیز آن به عرب و مسلمانان زمینه را  برای اجبار لبنان به کوتاهی در قبال ثروت های ملی در جهت منافع رژیم غاصب اسرائیل آماده می کند.

وی این سوال را مطرح کرد: چگونه آمریکا می تواند تعامل متعادلی داشته باشد در حالی که پیشتر، حاکمیت اشغالگران بر بلندی های جولان سوریه را به رسمیت شناخته و پیمان نامه های سازمان ملل متحد را نقض کرده است.

شیخ یاسین مسئولین لبنانی را به عدم گرفتار شدن در سیاست آمریکا و تکیه بر اراده مقاومت توصیه کرد و گفت: زمان توافق نامه "سایکس پیکو" گذشت و با وجود محور مقاومت هرگز تکرار نخواهد شد.

وی عملیات "سلفیت" ملت فلسطین را نشانه قدرت این ملت در مقابله با رژیم اشغالگر دانست و ابراز امیدواری کرد فلسطینی ها بدانند که با وحدتشان به حقوقشان خواهند رسید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha