شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میثم صایریون

صابریون با تاکید بر این که مطالبه حل مشکلات مردم از مسئولان از مهم ترین معروف هاست، گفت: از هم گسیختگی بازار و درخواست از مسئولان برای نظارت دقیق تر بر بازار در اواخر سال ۹۷ و ایام نوروز از مهم ترین فعالیت های گروه طلایه داران معروف استان همدان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان میثم صابریون، امشب در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، امام جمعه همدان با اشاره به فعالیت های مجموعه طلایه داران در سال گذشته، گفت: در سال 97 توانستیم با برگزاری کارگاه های آموزشی متفاوتی گام های مثبتی را در بصیرت افزایی جامعه برداریم.

مسئول گروه طلایه داران معروف استان همدان افزود: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آتش به اختیار عمل کردن نهاد های انقلابی بر آن شدیم تا این استعداد بالقوه در استان را تبدیل به استعداد بالفعل شود.

صابریون با بیان این که اعضای طلایه داران معروف با تمام وجود در حال انجام وظیفه شرعی خود هستند، یادآور شد: در سال 97 رزم فرهنگی معبری با رویکرد تذکر زبانی و وظیفه همگانی از جمله برنامه های اصلی است.

وی تصریح کرد: شناسایی مشکلات اجتماعی مردم و مطالبه ان از مسؤولان از دیگر برنامه هایی بود که در طرح و اجرای ان بسیار موفق بودیم.

مسئول گروه طلایه داران معروف استان همدان ادامه داد: در کنار همه این کار ها در عرصه فرهنگی و فضای مجازی نیز با کمک متخصصان فن با راه اندازی صفحات مجازی و گروه های تخصصی به دنبال آموزش همگانی بوده ایم.

وی، مسجد را اصلی ترین پایگاه های فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: مساجد به عنوان یک سنگر فرهنگی باید در راس تمام امور قرار گیرند وباید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

صابریون خاطر نشان کرد: در این راستا نیز با استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه های بسیج محلات و با حضور بزرگانی همچون آیت الله موسوی اصفهانی به تبیین موضوعات مختلف پرداختیم.

وی راه اندازی مطالبه عمومی در سطح استان در زمینه لوایحی استعماری را یکی از فعالیت های اصلی طلایه داران دانست و اظهار داشت: در هشت شب در مساجد مختلف همدان با استفاده از سخنرانان توانا به روشنگری مشغول شدیم و در نهایت در نماز جمعه های استان به صورت هماهنگ این کار را به پایان رسید.

مسئول گروه طلایه داران معروف استان همدان در پایان یادآور شد: از هم گسیختگی بازار و درخواست از مسئولان برای نظارت دقیق تر بر بازار در  اواخر سال ۹۷ و ایام نوروز از مهم ترین فعالیت های گروه طلایه داران معروف استان همدان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha