پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید جلوی واردات بی رویه، حال چه به صورت رسمی و چه به صورت قاچاق، گرفته شود و از تولید داخل حمایت گردد و به گونه ای عمل نشود که اجناس داخلی بر روی دستان تولید کنندگان بماند و سودش را دلال ها به جیب بزنند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار نوروزی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر کل فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: این دو سازمان در مسائل روز از جمله اقتصاد بسیار موثر هستند.

وی افزود: اگر بخواهد شعار سال و رونق تولید تحقق پیدا کند باید نقش های اصلی تولید، کارآموزی و مهارت که یک بخش مسئله است مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: باید جلوی واردات بی رویه، حال چه به صورت رسمی و چه به صورت قاچاق، گرفته شود و از تولید داخل حمایت گردد و به گونه ای عمل نشود که اجناس داخلی بر روی دستان تولید کنندگان بماند و سودش را دلال ها به جیب بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: فرصت ها را از دست ندهیم و قدر بزرگترین سرمایه کشور که همان جوان ها هستند و در این چند سال نگرانی هایی داشته اند را بدانیم.

وی ادامه داد: مشکلات وجود دارد، اما جو روانی دشمنان اسلام، مشکلات را تشدید می کند که امید است با همت مسئولان، امید به آینده و رونق تولید افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: با توکل بر خداوند از مشکلات امروز نیز به مانند باقی صحنه های مبارزه با دشمن، پیروز از میدان خارج خواهیم شد و دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha