جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اطلاعیه ستاد مرکزی راهیان نور

حوزه/ با توجه به ناپایداری هوا و بارندگی در برخی مناطق کشور به ویژه سرزمین هشت سال دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور اقدام به تشکیل نشست با حضور مسئولان ستاد، فرماندهان قرارگاه های راهیان نور و مسئولان دستگاه های مرتبط استان خوزستان در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب نمود و اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با توجه به ناپایداری هوا و بارندگی در برخی مناطق کشور به ویژه سرزمین هشت سال دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور اقدام به تشکیل نشست با حضور مسئولان ستاد، فرماندهان قرارگاه های راهیان نور و مسئولان دستگاه های مرتبط استان خوزستان در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب نمود.

بر اساس این گزارش، متن مصوبات این نشست به شرح زیر به اطلاع عموم مردم رسانده می شود:

تصمیم در خصوص محدودیت ها و ممنوعیت ها از طریق ستاد مرکزی راهیان نور کشور اعلام می شود.

لیست یادمان هایی که محدودیت تردد در آن اعمال نشده و کاروان‌های راهیان نور مانعی جهت حضور و بازدید آن ندارند به شرح زیر می باشد:

پادگان دوکوهه، هویزه (از جاده اهواز به خرمشهر)، بیت المقدس، شلمچه، والفجر ۸، گمبوعه، دشت ذوالفقاری آبادان، معراج شهدای اهواز، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع)

قرارگاه های راهیان نور نسبت به ساماندهی و اسکان موقت آن دسته از کاروان‌ها و زائرینی که بصورت غیرمتمرکز در راهیان نور حضور پیدا کرده‌اند، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز اسکان راهیان نور و مکان‌های سرپوشیده اردوگاهی، برنامه‌ریزی و اقدام می نمایند.

«(توصیه می‌شود هموطنان عزیز علاقمند به حضور راهیان نور طی ۴۸ ساعت جاری، برنامه ریزی خود را برای حرکت از شهرهای مبدا به تعویق انداخته و قبل از سفر به سرزمین نور، طی تماس با سامانه‌ هواشناسی و سامانه ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات‌رسان و مرتبط با سفر از مقصد خود اطلاعات لازم را کسب کنند.)»

توصیه می شود کاروان های راهیان نور، روز سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ را در مراکز اسکان خود مانده و از ترددهای غیر ضرور در مسیرهای مواصلاتی خودداری نمایند.

بر این اساس، مسیرهای شمال به جنوب فکه و شرهانی، از محدوده سه راه دهلران و پُل کرخه، یادمان های عملیات فتح المبین، شرهانی، شهیدباقری، سیدالشهدا(ع)، فکه، کانال کمیل و حنظله، چزابه و دهلاویه تا اطلاع ثانوی مسدود و امکان میزبانی از زائرین عزیز شهدا در این یادمان ها میسر نیست.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور همواره بر حفظ ایمنی و سلامت زائران عزیز راهیان نور تاکید و از تمامی دستگاه‌هاى متولی درخواست همکاری و مساعدت لازم را دارد.

ضمن توصیه به پیگیری اطلاعیه های ستاد مرکزی راهیان نور کشور، به اطلاع می رساند: سامانه ملی راهیان نور با شماره ۰۹۶۳۱۳ آماده راهنمایی و پاسخگویی به هموطنان عزیز زائر سرزمین نور به صورت شبانه روزی می باشد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha