جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت و مجلس وظیفه دارند مسیرهای لازم برای تحقق رونق تولید را ترسیم و اجرایی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال انتظار این بود که ایشان شعاری در زمینه تولید داخل انتخاب کنند تا بتوانیم با عمل به رهنمودهای ایشان بر مشکلات غلبه کنیم.

وی ادامه داد: البته مقام معظم رهبری بیش از چندین سال است که بر روی اقتصاد مقاومتی و درون زا تاکید می کنند که نشان از شناخت دقیق و علمی ایشان از وضعیت کشور و تهدیدات دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی تاکید کرد: وظیفه ای دولت و مجلس است که مسیرهای لازم برای تحقق رونق تولید را ترسیم و حمایت های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: برای رونق تولید  اگر به روال 40 سال گذشته برویم در واقع جا زده ایم اما اگر فرامین رهبر انقلاب به خصوص بیانیه گام دوم ایشان تجزیه و تحلیل شده و عملیاتی شود کشور ترقی و پیشرفت خواهد کرد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: قطعا با عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در 40 سال آینده کشور 100 برابر بهتر می شود و در واقع تجربیات 40 سال گذشته به این موضوع کمک خاصی خواهد کرد.

وی با انتقاد از شعاری عمل کردن به فرامین رهبری افزود: نباید با رهنمودهای رهبری چه در نامیدن امسال به نام رونق تولید و چه در بیانیه گام دوم انقلاب  به صورت شعاری برخورد شود بلکه باید به صورت علمی و عملی فرمایشان رهبری در کشور اجرا شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha