سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار مدیرکل جهاد کشاورزی با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رونق خود به خود به وجود نمی آید، بلکه نیازمند یک چرخه قابل اعتمادی است که باید بین مسئولین و مردم شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: مسئله کشاورزی از جمله مسائل مهم جامعه است که تمامی اقشار را در بر می گیرد و چه در جنبه های تخصصی و چه در جنبه های تجربی، تشکیلات سازمانی این اداره بر اساس تجربیات برنامه ریزی شده است، لذا همه ی آنچه را که لازم است را دارا می باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار جهادی امروز باید در اولویت قرار گیرد، خاطر نشان کرد: باید روحیه جهاد کشاورزی همان روحیه جهادسازندگی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه موفقیت در هر کاری نیازمند مقدماتی است، تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی به دلیل خشکسالی های پی در پی آب کمی وجود دارد لذا نوع مصرف آب در کشاورزی ها نقش اصلی را دارا می باشد.

وی گفت: یک کشاورز زمانی می تواند به موفقیت دست پیدا کند که مقدمات موفقیت را برای او فراهم کرده باشیم، لذا با توجه به اینکه امسال توصیه ای ویژه در این خصوص شده است، می طلبد که توجه ویژه ای نیز صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در طول این مدت توفیقاتی حاصل شده است، اما نسبت به قشر روستایی که به قناعت عادت کرده اند، با توجه بیشتر باید آن ها را از حالت رکود خارج کرد و شرایط را تغییر داد تا نسبت به زحمتی که می کشند درآمدی نیز عایدشان شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در رونق تولید بخشی از مسائل در حین کار و بخشی از مسائل به بعد از تولید بر می گردد، گفت: در طی سال های گذشته شیوه های نامطلوبی را داشته ایم که نه در میزان تولید همکاری خوبی صورت گرفته است و نه در بازاریابی، و این موارد نشانه ی بی برنامگی است که برای کشور سم به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه نباید تولید کننده از تولید خسته شود، ادامه داد: باید توان صادرات و میزان مصرف کشور محاسبه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: چهل سال تجربه کسب کرده ایم و باید با تفکر درست پیش رفت، زیرا این گونه عمل کردن شایسته کشوری نیست که از نظر آرمانی در سطح جهان حرفی برای گفتن دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در بسیاری از مسائل باید همه مدیران و مسئولان حضور پیدا کرده و برای پیشرفت، نقشه راه طرح ریزی کنند.

وی تأکید کرد: رونق خود به خود به وجود نمی آید، بلکه نیازمند یک چرخه قابل اعتمادی است که باید بین مسئولین و مردم شکل گیرد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha