جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید مسئولان ارشد حوزوی از شهر سیل زده بندر ترکمن

حوزه/ نمایندگان مدیر حوزه های علمیه کشور با حضور در بندر ترکمن، پس از مشاهدات میدانی و گفتگو با مردم سیل زده، در جریان روند امداد رسانی و مسائل و مشکلات سیل زدگان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجج اسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی و سیدمفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور که به نمایندگی از آیت الله اعرافی، به استان گلستان سفر کرده اند، از مناطق سیل زده بندرترکمن بازدید کردند.

مسئولان ارشد حوزوی پس از مشاهدات میدانی و گفتگو با مردم سیل زده بندر ترکمن و ابلاغ سلام مدیر حوزه های علمیه کشور و همچنین ابراز همدردی با آنان، در جریان روند امداد رسانی و مسائل و مشکلات سیل زدگان قرار گرفتند.

نمایندگان آیت الله اعرافی همچنین با حضور مدرسه علمیه امام صادق (ع) بندرترکمن، در جلسه ای با محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به بررسی نیازهای سیل زدگان و راه های سرعت بخشیدن به کمک رسانی مطلوب تر به مردم سیل زده پرداختند.

در این جلسه، حجت الاسلام محمدصالح منصوری، امام جمعه بندرترکمن نیز گزارشی از وضعیت مردم سیل زده ارائه داد.

حجج اسلام والمسلمین مصطفی ملکی مدیر حوزه علمیه گلستان، محمود ابوترابی مدیر حوزه علمیه استان مازندران و عباسی مدیر حوزه علمیه بابل نیز در جریان این بازدید، نمایندگان آیت الله اعرافی را همراهی می کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha