پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: مسئولان باید با حضور در بین مردم، به حرف آنها گوش دهند، چرا که مردم دوست دارند مطالب و مشکلاتشان شنیده شود و این گام بسیار مهمی، برای تقویت اعتماد مردم به نظام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در دیدار با استاندار همدان، ضمن تبریک سال جدید، گفت: امسال سال بسیار مهمی است، چرا که شاهد برگزاری انتخابات در کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله انتخابات و حق الناس بودن آن موضوعی است که وظیفه مسئولان را در این سال سنگین تر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به جاری شدن سیل در چند استان و تسلیت به خانواده بازماندگان این حادثه، خاطرنشان کرد: پس از جاری سیل در استان گلستان با همراهی دوستان ستاد نماز جمعه و تشکیل قرارگاهی، دو دستگاه کامیون از کمک های مردمی را روز گذشته به سمت استان گلستان ارسال کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه امسال در نوروز شرایط جوی به نوعی بود که این ایام در کام مردم عزیزمان تلخ شد و شاهد اتفاقات ناراحت کننده ای بودیم.

امام جمعه همدان، شایعه های مطرح شده در خصوص مدیران و استاندارن را تخریب نظام دانست و گفت: کذب بودن این مطالب از روز اول کاملا مشخص بود، اما بهتر بود که استانداران دیگر استان ها همانند بسیاری از عزیزان با حضور در بین مردم و یا از طریق رسانه ها این اطمینان را به مردم می دادند که در کنار آنها هستند.

وی خطاب به مهندس شاهرخی اظهار داشت: حضور شما در استان و در قرارگاه ها و ستاد های مختلف، تاکیدی بر دروغ بودن این شایعه ها بود و امید را در جامعه و در بین مردم افزایش می داد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تاکید کرد: دشمن به دنبال آن است که نظام و انقلاب را تضعیف کند و برای رسیدن به این هدف خود از هر راهی به دنبال نفوذ خواهد کرد لذا همدلی و همراهی مردم راه مقابله با نقشه های دشمنان است.

وی با بیان این که باید قدردان مردم باشیم، بیان داشت: یکی از مشکلات موجود این است که خدمات انجام شده در کشور به اطلاع مردم نمی رسد و مردم نیز از آنها بی خبر هستند.

امام جمعه همدان افزود: مسئولان باید با حضور در بین مردم، به حرف آنها گوش دهند، چرا که مردم دوست دارند مطالب و مشکلاتشان شنیده شود و این گام بسیار مهمی، برای تقویت اعتماد مردم به نظام خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha