پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هیئت عالی حوزه های علمیه کشور با مردم سیل زده آق قلا دیدار کردند

حوزه/ هیئت اعزامی از سوی آیت الله اعرافی به استان گلستان، با حضور در شهرستان آق قلا، با مردم سیل زده و روحانیون جهادی فعال در این منطقه، دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجج اسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل و مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در ادامه برنامه های خود، با حضور در شهرستان آق قلا، علاوه بر دیدار و گفتگو با مردم سیل زده، از فعالیت های مبلغین جهادی در این منطقه بازدید کردند.

هیئت اعزامی از سوی آیت الله اعرافی به استان گلستان، در جریان این بازدید، پس از توضیحات یکی از روحانیون جهادی درباره امدادرسانی و کمک حوزویان به مردم سیل زده، از تلاش های طلاب و روحانیون در این منطقه قدردانی کردند.

حجج اسلام والمسلمین حسینی کوهساری و فاضل همچنین در جلسه ای با مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان گلستان به بررسی اقدامات حوزه استان و طلاب  و روحانیون در جریان سیل اخیر پرداخته و با تقدیر از تلاش های جهادی حوزه و روحانیت استان، بر ضرورت استمرار خدمت رسانی به سیل زدگان تا زمان حل مشکلات آنان تاکید کردند.  

در جریان بازدید هیئت عالی حوزه های علمیه کشور از منطقه سیل زده آق قلا، حجج اسلام والمسلمین مصطفی ملکی مدیر حوزه علمیه گلستان، محمود ابوترابی مدیر حوزه علمیه استان مازندران و عباسی مدیر حوزه علمیه بابل نیز  مسئولان ارشد حوزوی را همراهی می کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha