جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه«گام دوم انقلاب ویژه طلاب پاکستانی» در قم برگزار می‌شود

حوزه/ معاونت فرهنگی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان بیانیه راهبردی رهبر انقلاب برای ادامه مسیر و حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح جهان، مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» را برای طلاب و علمای پاکستان مقیم حوزه علمیه قم طراحی کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاونت فرهنگی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان بیانیه راهبردی رهبر انقلاب برای ادامه مسیر و حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح جهان، مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» را برای طلاب و علمای پاکستان مقیم حوزه علمیه قم طراحی کرده‌ است. 

براساس این گزارش: این مسابقه با توجه به پیام تعیین‌کننده رهبر معظم انقلاب در 40 سالگی انقلاب اسلامی با رویکرد ترویج مطالعه عمیق و مشخص کردن مسیر ادامه حرکت سوی آرمان های انقلاب اسلامی در سطح بین المللی تنظیم شده و در حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت پاسخنامه‌ و متن بیانیه هر روز تا 25 رجب المرجب از دفتر جامعه روحانیت بلتستان پاکستان  که در قم ۴۵متری عمار یاسر واقع شده است، دریافت کنند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 12 فروردین ماه سال جاری است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیحآخر ماه رجب انجام شده و نتیجه آن 11 شعبان ماه اعلام خواهد ‌شد و به 10 نفر از افراد برتر جوایز نفیس داده خواهد شد.

گفتنی است: برگزاری مسابقات و تولید محصولات فرهنگی اعم از کتاب و پوستراز جمله فعالیت‌های فرهنگی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان است که در مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha