سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ عارف حسین دبیر سازمان دانشجویان امامیه پاکستان اقدام غیر قانونی آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت دولت غاصب اسرائیل بر بلندی های جولان را محکوم کرد و گفت: خواب آمریکا در مورد حاکمیت اسرائیل در جهان محقق نخواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عارف حسین دبیر سازمان دانشجویان امامیه پاکستان اقدام غیر قانونی آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت دولت غاصب اسرائیل بر بلندی های جولان را محکوم کرد و گفت: در چند روز اخیر شاهد حملاتی از جانب رژیم صهیونستی به غزه بودیم که در جریان این حملات چند منطقه غزه آسیب دید و از سوی دیگر سکوت مرگبار سازمان ملل در برابر این جنایت رژیم صهیونستی نگران کننده است. آمریکا به دنبال تحقق خواب حاکمیت اسرائیل است، اما باید بدانند خواب آمریکا در مورد حاکمیت اسرائیل در جهان محقق نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی پاکستان را دشمن خود می داند و به همین سبب در تنش پاکستان و هند رژیم صهیونیستی با هند هم دست شد.

دبیر سازمان دانشجویان امامیه پاکستان خواستار اتحاد کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیو نیستی شد و گفت: پاکستان و کشورهای اسلامی که اسرائیل را دشمن خود می دانند باید در برایر دشمن مشترک خود متحد شوند و پاکستان نیز که این روزها به دنبال به رسمیت شناختن اسرائیل است بداند که هرگز در این کار موفق نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha