چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
موساد  عامل پشت پرده حملات تروریستی در کرایست چرچ

حوزه/ گفته می شود مدیر بزرگترین مسجد نیوزیلند، طی سخنانی اعلام کرده که قویا معتقد است که سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) عامل پشت پرده حملات تروریستی به مساجد کرایست چرچ بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از jta، مدیر بزرگترین مسجد نیوزیلند، سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) را عامل پشت پرده حملات تروریستی به دو مسجد کرایست چرچ در نیوزیلند دانسته است.

احمد بهماجی مدیر مسجد عمر در مت روسکیل در یک سخنرانی که به طور زنده از فیس بوک منتشر شد گفت: من امروز فقط می‌خواهم یک چیز بگویم. آیا واقعا تصور می کنید که این فرد تنها بوده است. من فقط یک سئوال از شما دارم. او بودجه چنین کاری را از کجا آورده است.

وی افزود: من اینجا ایستاده ام و یک ظن بسیار قوی دارم که گروهی پشت این جنایت بوده است و متاسفانه باید بگویم که احساسم به من می گوید موساد در این کار دست داشته است. درست است! اسرائیل پشت این جنایت است.

بهماجی در ادامه گفت که بسیاری از ساختارهای تجاری صهیونیست هستند که پشت این فرد بوده اند. گفته می شود او یکی از 30 سخنران شرکت کننده در راهپیمایی و گردهمایی برگزار شده برای قربانیان حملات تروریستی در مساجد نیوزیلند می باشد. در این حملات خونین و مسلحانه، حداقل 50 نمازگزار بی گناه جان خود را از دست داده و 50 تن دیگر مجروح شدند.

این واعظ مسلمان هنگامی که به ضدیهودی بودن محکوم شده، افزود: موساد همیشه در این کارها دست داشته است! زمانی که من از موساد می گویم چرا یهودیان ناراحت می شوند؟ ربطی به یهودی ها ندارد! من یک بیانیه خواندم. دیگران نیز بیانیه و نظرشان را گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha