جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ سومین همایش طلاب و روحانیون محمودآبادی حوزه علمیه قم

حوزه/ سومین همایش طلاب و روحانیون محمودآبادی سراسر کشور، در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهر ساحلی محمودآباد استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، در هفتمین روز از سال جدید سومین همایش طلاب و روحانیون محمودآبادی سراسر کشور، در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهر ساحلی محمودآباد استان مازندران برگزار شد.

«ایجاد فضای برادری و انس روزافزون میان طلاب و روحانیون شهرستان محمودآباد» و «هم اندیشی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب» از مهمترین اهداف برگزاری این همایش بود.

در این همایش، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و مداحی، حجت الاسلام و المسلمین سید فضل الله موسوی نماینده طلاب و فضلای محمودآباد و مدیر مدرسه علمیه حاج ملاصادق قم ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان و میهمان ویژه همایش حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار، گزارشی از کارهای انجام گرفته در سال 97 در مجمع طلاب و فضلای محمودآباد ارائه داد.

مدیر مدرسه علمیه حاج ملاصادق قم همچنین به طرح سه دغدغه خود در خصوص ارتقای تحصیلی طلاب، تهذیب و ضرورت ایجاد معیشت پایدار برای حوزه علمیه پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین  مهدی طائب، رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار سخنران اصلی همایش بود که در دو بخش معیشت طلاب و گام اول و دوم انقلاب به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha