جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 486844
۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
یادواره شهدای اصناف یزد

حوزه/ در یادواره شهدای اصناف یزد بر ضرورت تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، یادواره شهدای اصناف یزد، صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام محمد علی فرشاد، استاد حوزه علمیه در یزد برگزار شد.

وی در این مراسم با بیان اینکه یکی از وظایف ما در کشور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است تصریح کرد: امنیتی که امروزه در کشور وجود دارد و ما به راحتی از آن استفاده می کنیم به خاطر از خود گذشتگی شهدا و خانواده های شهدا است.

حجت الاسلام فرشاد با اشاره به اینکه دشمنان در 40 سال گذشته برای شکست و سرنگونی انقلاب اسلامی از تمام طرح های خود بهره گرفتند،  ولی به خاطر ایثار شهدا و مقاومت مردم و مسئولان شکست خوردند گفت: ملت شریف ایران که در طول این چهل سال ایثار کردند نباید امروزه با مشکلات اقتصادی و گرانی روبه رو باشند و مسئولان باید تدابیری در جهت رفع این مسائل بیاندیشند.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: مسئولان کشور باید به شکلی عمل کنند که مسائل و مشکلات مردم مرتفع شود، چون آنها باید روزی به مردم و شهدا پاسخگو باشند که در روزی که سمتی داشتند چه کارهایی را انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال باید در دستور کار همگان قرار گیرد گفت: برای عملی کردن شعار رونق تولید نیاز است که همه به شکلی اثر بخش برنامه ریزی کنند تا کشور را به سمت اهداف اصلی که دارد سوق دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha