جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن به مناسبت چهارمین سالگرد تجاوز ائتلاف سعودی به یمن بیانیه ای صادر کرد و گفت: تمامی نهاد ها، مؤسسه ها و مقام های علمایی و دینی در قبال تجاوز های وحشیانه ای که طی چهار سال علیه کودکان، زنان و عموم ملت یمن شد مسئول هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن به مناسبت چهارمین سالگرد تجاوز ائتلاف سعودی به یمن بیانیه ای صادر کرد و گفت: تمامی نهاد ها، مؤسسه ها و مقام های علمایی و دینی در قبال تجاوز های وحشیانه ای که طی چهار سال علیه کودکان، زنان و عموم ملت یمن شد مسئول هستند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ما در چهارمین سال تجاوز ائتلاف آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و هم پیمانان جنایتکار و تروریستی هستیم که در سال 2015 میلادی از واشنگتن آغاز شد و استکبار جهانی با همراهی مزدورانی از نجد(عربستان) و امارات و کشور های مختلف جهان برای تحقق اهداف امپریالیستی و پاسخگویی به خواسته های رژیم صهیونیستی علیه ملت یمن وارد جنگ شدند.

اول:انجمن علمای یمن، از عموم ملت یمن و رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی می خواهد که از خداوند متعال به خاطر یاری و توفیقی که به آنان عطا کرده و موجب ثبات قدم و وحدت آنان در طول چهار سال شده، شکرگزاری کنند.

دوم: این انجمن از کشور های متجاوز در رأس آن آمریکا، انگلیس و نوچه های آن عربستان سعودی و امارات و مزدوران آن ها می خواهد که تجاوز به یمن را متوقف کرده و بدون قید و شرط از سرزمین یمن عقب نشینی کنند.

سوم: بعد از گذشت چهار سال تجاوز و مشخص شدن اهداف استعماری متجاوزین، راهی جز جهاد، پایداری و مبارزه تا رسیدن به پیروزی یا شهادت نیست.

چهارم: انجمن علما تاکید می کند: تجهیز و تقویت نیرو های یمنی و پاسخگویی به تجاوز ها حق ملت مظلوم یمن است که طی چهار سال مورد تجاوز قرار گرفته است و متجاوزین از انواع سلاح های غیر قانونی استفاده کرده و غرق در جنایت شد.

پنجم: انجمن علما از رشادت و قهرمانی نیرو های ارتش و کمیته های مردمی، خانواده های شهدا، قبایل و تمامی کسانی که در کنار ملت یمن در برابر تجاوز وحشیانه ایستادند، تشکر و قدر دانی می کند.

ششم: تمامی نهاد ها، مؤسسه ها و مقام های علمایی و دینی در قبال تجاوز های وحشیانه ای که طی چهار سال علیه کودکان، زنان و عموم ملت یمن شد و بمباران روستا ها و شهر ها و کشتار دسته جمعی یمن مسئول هستند.

هفتم: انجمن علمای یمن از موضع گیری ها و همبستگی های کشور ها و شخصیت های جهانی از جمله سید حسن نصر الله تشکر و قدردانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha