شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عیادت استاندار از ‌آیت الله نظری

حوزه/ مجید حسین زادگان، استاندار مازندران امروز از آیت الله نظری خادم الشریعه عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مجید حسین زادگان، استاندار مازندران امروز با حضور در بیمارستان از آیت الله نظری خادم الشریعه عیادت کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که فرماندار شهرستان ساری و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند، استاندار مازندران برای شفا و عافیت کامل آیت الله نظری خادم الشریعه دعا کرد.

استاندار مازندران، آیت الله نظری خادم الشریعه را از مفاخر کشور و استان معرفی کرد و بیان داشت: این عالم وارسته در طول عمر با برکت خود همواره منشأ خدمات ارزشمندی برای کشور، استان و اقشار مختلف مردم بودند.

نماینده عالی دولت در مازندران، از آیت الله نظری خادم الشریعه به عنوان یکی از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ایشان در طول دوران مبارزات نهضت انقلاب نقش بسیار برجسته‌ای در پیشبرد نهضت در کشور و استان داشتند.

حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه نیز با اشاره به این که خوشبختانه حال عمومی والد معظم با دعای خیر مؤمنان و همچنین تلاش‌های تیم پزشکی رو به بهبود است، تصریح کرد: ان شاء الله ایشان به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه چند روزی است که از بخش مراقب‌های ویژه به بخش منتقل شده اند، بیان داشت: خوشبختانه در طی روز‌های اخیر شاهد روند بهبودی ایشان هستیم.

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه در بخش پایانی سخنان خود از تیم پزشکی، کادر بیمارستان و اقشار مختلف مردم به دلیل لطف و محبتی که در این مدت داشتن تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha