پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله اراکی

حوزه/ آیت الله محسن اراکی در دیدار با آیت الله محمد یعقوبی از علمای نجف اشرف بر ضرورت توسعه مباحث فقهی و تمرکز بر مسائل جدید به ویژه مسائل اجتماعی تاکید کرد و افزود: این مباحث هم اکنون در حوزه علمیه قم مطرح شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه آیت الله محسن اراکی در جریان سفر خود به عراق، با آیت الله محمد یعقوبی از علمی نجف اشرف دیدار کرد و در سخنان خود بر ضرورت توسعه مباحث فقهی و تمرکز بر مسائل جدید به ویژه مسائل اجتماعی تاکید کرد و افزود: این مباحث هم اکنون در حوزه علمیه قم مطرح شده است.

آیت الله یعقوبی نیز در سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت همکاری در این زمینه از آمادگی مؤسسات علمی حوزه نجف اشرف برای استفاده از تجربیات حوزه علمیه قم خبر داد و طرفین برای تقویت و فعال سازی همکاری ها در این زمینه به توافق رسیدند.

آیت الله اراکی همچنین در ادامه برنامه های خود در این سفر با حیدرالعبادی نخست وزیر سابق عراق دیدار و درباره اوضاع منطقه و تهدید گروه های تروریستی با وی گفتگو کرد.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین از دستاوردهای بزرگ عراق در زمینه نابود ساختن تروریست های داعش قدردانی و تاکید کرد: عراق باید وحدت خود را حفظ کند زیرا اگر وحدت نبود این پیروزی ها به دست نمی آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha