شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله نظری

نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز از آیت الله نطری خادم الشریعه در بیمارستان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر پنج شنبه با حضور در بیمارستان، از آیت الله نظری خلدم الشریعه عیادت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، در این دیدار از علما به عنوان برکاتی ارزشمند برای جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: علما در طول تاریخ همواره پناهگاهی امن برای مردم بوده اند.

وی با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی بسیاری برای جامعه اسلامی داشته و دارند، بیان داشت: امروز چنین شخصیت هایی بهترین الگو برای جوانان به ویژه طلاب جوان هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که زهد، ساده زیستی و مردمی همواره مهم ترین شاخصه علمای شیعه بوده است، تصریح کرد: حوزه امروز وظیفه دارد چنین شخصیت های تراز اولی را تربیت و پرورش دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که علما و روحانیت در همه عرصه ها و صحنه ها پشتیبان مردم بودند، بیان داشت: نهضت انقلاب اسلامی نیز با رهبری و پشتیبانی علما و روحانیت به پیروزی رسیده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که علما همواره پشتیبان مردم به ویژه محرومان جامعه اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: شخصیت های بزرگی همچون آیت الله نظری برکتی برای جامعه دینی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha