جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهرام سرمست، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم تصریح کرد: تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید در سایه بهره گیری حداکثری از همه ظرفیت های کشور از جمله در بخش خصوصی و دولتی امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بهرام سرمست طی سخنانی در دیدار با فعالان بخش کشاورزی استان قم که در محل جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در همین راستا ما این آمادگی را داریم که از همه ظرفیت های موجود در بخش خصوصی و دولتی استان به منظور تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید استفاده کنیم.

وی افزود: در این راستا لازم است که هم تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و هم مسئولان و مدیران دولتی با روحیه جهادی و پراُمید در سال 98 به فعالیت بپردازند و از مشکلات و سختی ها نهراسیده و نسبت به ادامه کار به هیچ وجه نااُمید نشوند.

سرمست همچنین به نقش بخش خصوصی در تصمیم گیری های استان اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی تصمیم ساز بخش دولتی است و این موضوع در شورای مشورتی توسعه استان که در دستور کار است، در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به سیاست محوری دولت در ایجاد و توسعه اشتغال به خصوص در بخش کشاورزی گفت: بی شک مسائل و مشکلات تولید کنندگان استان به ویژه بخش کشاورزی به مقامات کشور منتقل خواهد شد تا ان‌شاءالله با تصمیم گیری مناسب ، زمینه رونق تولید در این عرصه ها در سال جاری فراهم شود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha