شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیل

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از امدادرسانی و فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده استان خبر داد .

حجت الاسلام سعید بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون طلاب و روحانیون استان لرستان با حضور در مناطق سیل زده یاریگر هموطنان سیل زده هستند، گفت:‌علاوه بر فعالیت خودجوش مبلغان و طلاب در این امر انسان دوستانه، طلاب و مبلغان عضو جمعیت هلال احمر نیز از همان روزهای آغاز وقوع سیل، مشغول خدمت رسانی و امداد هستند .

وی با بیان اینکه مبلغان طرح هجرت و روحانیون مستقر در مناطق سیل زده نیز با تشویق و تبلیغ برای جمع آوری کمک های مردمی یاریگر افراد آسیب دیده از سیل اخیر هستند، اظهار کرد: مبلغان مشغول جمع آوری وسایل مورد نیاز از جمله مواد غذایی،البسه ،پتو و سایر اقلام برای خدمت رسانی به افراد آسیب دیده هستند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه در سیل اخیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر دچار خسارت نشده است، گفت: مساجد، خانه های عالم، مدارس علمیه شهرستان های پلدختر و کوهدشت نیز محل اسکان مسافران نوروزی و هموطنان گرفتار از سیل هستند و طلاب و روحانیون دوشادوش سایر هموطنان، مشغول امداد رسانی به همنوعان خود هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha