چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رونق

حوزه/ حجت الاسلام صالحیان گفت: اولین عنصر مشوّق سرمایه گذار، امنیت سرمایه گذاری است و مسئله بعدی آسان سازی امور است که باید دولت و دولتمردان موانع سرمایه گذاری و تولید را بردارند.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه» در اصفهان با اشاره به شعار سال و نقش خطبا و ائمه جمعه در تحقق آن، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب حوزه های علمیه و علما در همه عرصه ها حضور داشته اند و امروز نیز برای تحقق شعار سال، ائمه جمعه در خطبه ها به  تبیین ضرورت رونق تولید می پردازند.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ادامه داد: ائمه جمعه می توانند لزوم امنیت سرمایه گذاری را در خطبه ها تبیین کنند تا به این واسطه برای افرادی که می خواهند سرمایه گذاری نماید اطمینان بیشتری حاصل  شود.

وی افزود: شاید دستگاه های اجرایی کارهایی را در این باره انجام دهند و بخواهند امنیت سرمایه گذاری را به وجود آورند، اما وقتی این موضوع از طرف علما و ائمه جمعه مطرح می شود تاثیر آن بیشتر می گردد.

حجت الاسلام صالحیان با تاکید بر این که رونق تولید در درجه اول نیاز به سرمایه و سرمایه گذار دارد، تصریح کرد: اولین عنصر مشوق سرمایه گذار، امنیت سرمایه گذاری است و مسئله بعدی آسان سازی امور است که باید دولت و دولتمردان موانع سرمایه گذاری و تولید را بردارند.

وی اضافه کرد: باید بسیاری از امور در روند سرمایه گذاری، آسان سازی و تسهیل شود تا سرمایه گذار تشویق گردد و سمت و سوی کار و تلاش در کشور به سمت تولید پیش برود.

حجت الاسلام صالحیان متذکر شد: یکی از بحث های دیگری که وجود دارد مسئله نقدینگی است که اگر در خطبه ها به آن پرداخته شود، مطلوب است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha