پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسلمانان خواستار توقف فعالیت ضداسلامی مدیر یک مدرسه در فیس بوک شدند

حوزه/ شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در ایالت آرکانزاس، مدیر مدرسه را به خاطر مطلب ضداسلامی در فیس بوک تحت انتقاد قرار داده و خواستار در پیش گرفتن اقدامات مناسب علیه اسلام هراسی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از newsweek، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در ایالت آرکانزاس در آمریکا، علیه مدیر یک دبیرستان به خاطر گذاشتن مطالب ضداسلامی در فیس بوک شکایت کرده و از مسئولین منطقه ای مدارس خواستند در این رابطه دست به اقدام درستی بزنند.

مارک جلک مدیر دبیرستان وایت هال روز یکشنبه مطلبی اسلام هراسانه در فیس بوک به اشتراک گذاشت. وی تصویری سایه مردی گذاشته بود که به هلال ماه (نماد مسلمانان) لگد می زد. در زیر این تصویر نوشته ای به چشم می خورد: اسلام را از آمریکا بیرون بیندازید! نمی توانید در حالی که دست تان در دست شیطان است، با خدا همراه شوید!

ام.دی شهریار یک فارغ التحصیل مسلمان از این دبیرستان در سال 2016، در این باره به خبرنگاران گفت: اشتراک چنین پستی غیرقابل قبول است. کودکان مسلمان در این دبیرستان درس می خوانند و قابل تصویر نیست چه احساسی به آنان دست می دهد زمانی که بفهمند مدیر مدرسه نه تنها آنان را در مدرسه بلکه در کشور نیز نمی پذیرد.

آدم سلطانی مدیر اجرایی شورای کایر در اوکلاهاما در بیانیه ای روز پنج شنبه اعلام کرد: چنین اسلام هراسی ها و تعصباتی، چشم اندازی نامتناسب و متناقض با نیازهای جمعیت متنوع دانش آموزان در کشور است. وی افزود: ما از مدیریت منطقه ای مدارس می خواهیم تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده و اقدام مناسب در پیش بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha