پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسدود بودن جاده مانع حضور رئیس مرکز خدمات حوزه در گمیشان نشد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان از سفر حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به منطقه سیل زده گمیشان خبر داد و گفت: به دلیل مسدود بوده مسیر عبور و مرور، رئیس مرکز خدمات با استفاده از قایق در گمیشان حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از حضور حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.

وی با اشاره به سفر رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به منطقه گمیشان، افزود: به دلیل عدم امکان تردد بصورت زمینی و با خودرو به دلیل مسدود بودن مسیر گمیشان، حجت الاسلام والمسلمین ربانی و هیئت همراه با قایق به سمت گمیشان در حرکت هستند.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان که رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور را همراهی می کند، ادامه داد: حجج اسلام والمسلمین خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و وردان رئیس مرکز خدمات حوزه استان، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور را همراهی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به خدمت رسانی حوزه و روحانیت به سیل زدگان، اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان، همه ظرفیت ها و امکانات نهادهای حوزوی استان بکار گرفته شد و طلاب و روحانیون نیز بصورت جهادی به کمک سیل زدگان شتافتند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در پایان خاطرنشان کرد: امداد رسانی نهادهای حوزوی استان و طلاب و روحانیون به مردم سیل زده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha